Jak nám sdílet přístupy
Zde vám ukážeme, jak sdílet přístup k marketingovým nástrojům, a jak projít nastavením služeb:
Reklamní účty
Google Ads
K přístupu potřebujeme ID vašeho Google Ads účtu. To naleznete v pravém rohu hlavního menu.
Poté vám přijde žádost o přístup na váš e-mail, kterou nám musíte potvrdit. Případně pozvánku naleznete přímo ve vašem Google Ads účtu v levém menu pod „Administrátor“, dále pak „Přístup a zabezpečení“.
Zde vyberete kartu „Správci“, kde už uvidíte naši pozvánku a můžete ji schválit.
Sklik token
Pro reporting nákladů v Looker Studiu potřebujeme ještě váš Sklik token. Ten naleznete ve vašem Sklik účtu opět pod nastavením účtu. Zde na konci stránky naleznete sekci „Získat přístup k API“ a pod ním „API klíč“. Ten zkopírujte a pošlete nám do e-mailu.
Microsoft Ads (Bing)
K přístupu od vás budeme potřebovat 10 ciferné ID vašeho manager účtu a 8 ciferné ID vašeho reklamního účtu. To naleznete vlevo nahoře ve vašem účtu Microsoft Ads, když rozkliknete název vašeho manager účtu.
Jakmile vám zašleme pozvánku pozvánku, přijde vám e-mail, kde potvrdíte přístup.
Sociální sítě
Facebook Business Manager
Nejprve si projdeme, jak Business Manager založit. Pokud se vás tato část netýká, pokračujte prosím níže.
– Na stránce business.facebook.com klikněte na tlačítko "Vytvořit účet"
– Budete se muset přihlásit ke svému účtu na Facebooku, nebo si jej vytvořit
– Vyplňte údaje o vás a vaší společnosti
– Spusťte průvodce nastavením
Jakmile založíte Business Manager, přidejte si zde vaši Facebook firemní stránku, reklamní účet a další položky (Facebook pixel, katalog produktů, profil firmy na Instagramu). Pokud vám cokoliv z těchto položek chybí, je třeba je vytvořit. Abyste přidali existující reklamní účet, potřebujete jeho ID, které naleznete v nastavení tohoto účtu. Firemní stránku na Facebooku přidáte pomocí jejího názvu nebo URL adresy.
Jakmile kliknete na nabídku vlevo nahoře, zobrazí se vám menu Business Manageru. Jděte do části “Nastavení firmy”, kde máte možnosti přidat doplňující informace jako třeba platební metodu, fakturační údaje a další.
V sekci “Nastavení firmy” spravujete uživatelské přístupy, reklamní účty, pixel, katalog atp. Doporučujeme také doplnit údaje o firmě (adresa, DIČ aj.) v části nastavení “Informace o firmě”.
Sdílení přístupů
Přihlaste se do Business Manageru skrze odkaz business.facebook.com. Zde klikněte na “Nastavení”. Dále v sekci uživatelé klikněte na “Partneři” a vpravo na “Přidat partnera” a vyberte možnost “Dejte partnerovi přístup k vašim položkám”. Zde vložíte ID Business Manageru mime digital 688709992493335 a potvrdíte pomocí tlačítka další.
Poté je třeba vybrat všechny položky, které budeme ke spolupráci potřebovat (reklamní účet, firemní stránka, firemní profil na Instagramu, pixel/sady dat, katalog produktů) a u každé z nich zvolit, že náš přístup bude mít oprávnění "Správce". Bez přístupu jako "Správce" nemusíme mít možnost nastavit vše, co potřebujeme.
Add a Title
Přihlaste se ke svému účtu na Pinterestu a dále klikněte vlevo nahoře na “Firemní centrum” a dále
na “Správce firmy”.
Poté v levém menu zvolíte “Partneři” a dále kliknete na “Pozvat partnera”.
Zobrazí se vám okno, kde zadáte naše ID: 977914643995670428. Poté vyberte možnost ,,Pozvat tohoto partnera k přístupu k vašim reklamním účtům a nástrojům“, klikněte na ,,Přidat partnera“, zvolte možnost ,,Správce“ a potvrďte.
Google nástroje
Google Analytics 4
Přihlaste se do Google Analytics 4 na úrovni vybrané služby vlevo v menu klikněte na ozubené kolečko “Administrátor”.
Následně přejděte do sekce “Správa přístupu ke službě”.
Vpravo nahoře klikněte na modré + a vyberte možnost “Přidat uživatele”.
Zde zadejte naši e-mailovou adresu: marketing@mimecreative.cz, vyberte možnost “Administrátor”
a nakonec “Přidat”.
Google Tag Manager
Přihlaste se do Google Tag Manager pomocí odkazu tagmanager.google.com. Zvolte možnost “Správce”
a dále “Správa uživatelů”.
Následně klikněte na velké modré + a možnost “Přidat uživatele”.
Zde zadejte naši e-mailovou adresu: marketing@mimecreative.cz, vyberte oprávnění “Správce” a upravte oprávnění kontejneru tak, abychom měli možnost “Publikování”. Pak už jen stačí kliknout na tlačítko “Pozvat”.
Google Search Console
Pro přihlášení do vašeho účtu Google Search Console použijte e‑mailovou adresu vašeho Google účtu.
Je možné, že neuvidíte název vašich stránek a pak je tedy třeba kliknout na rolovací menu “Vyhledat službu” a dole na “Přidat službu”.
V pravé části “Předpona adresy URL” napište název vašich stránek a klikněte na “Pokračovat”.
Je nutné vložit celou URL adresu, tedy ve formátu https://www.vasestranky.cz, kterou velmi jednoduše zkopírujete z prohlížeče. Vyberte, jakým způsobem ověříte vlastnictví a pomocí tlačítka “Hotovo” potvrďte.
Pokud používáte na službách Google Tag Manager nebo Google Analytics kód, vyberte jednu z těchto možností (také je možné propojit Google Search Console s účtem Google Analytics). Abyste dosáhli trvalého ověření, použijte možnost “Poskytovatel názvu domény”. V případě jakýchkoliv nejasností se na nás neváhejte obrátit.
Dále na stránce search.google.com/search-console najděte dole vlevo “Nastavení” (ikona ozubeného kolečka) a klikněte na něj.
Pokračujte na “Uživatelské oprávnění”.
Zde klikněte na tlačítko “Přidat uživatele”.
Zadejte e-mailovou adresu: marketing@mimecreative.cz, poté od vás potřebujeme “Úplné oprávnění” a vše potvrďte tlačítkem “Přidat”.
Google Merchant Center
Přihlašte se ke svému účtu pomocí odkazu https://merchants.google.com/. Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko a přejděte do sekce “Lidé a přístup”.
Zde vyberte tlačítko “Přidat člověka” a zadejte e-mailovou adresu: marketing@mimecreative.cz. Zobrazí se vám možnosti ,,Předvolby uživatele“. Zde je potřeba zvolit, jaká práva má vlastník adresy mít a jaké informace mu mají chodit e-mailem. Pro plnohodnotnou správu vašich kampaní je opět potřeba přístup ,,Správce“.
Zbožové srovnávače
Zboží.cz
Pomocí odkazu klient.seznam.cz se přihlásíte do vaší klientské zóny. Na hlavní stránce je třeba vybrat z levého menu “Nastavení” a poté “Účty s přístupem k mému účtu”.
Zde pak v pravém horním rohu klikněte na “Nabídnout přístup”.
Otevře se vám okno, kde vyplníte e‑mailovou adresu: marketing@mimedigital.cz. Dále je třeba vybrat udělení přístupu do Zboží.cz a opět musíme vystupovat v roli “Správce”.
Potvrďte tlačítkem “Nabídnout přístup”, tím nám odešlete žádost o propojení, kterou obratem schválíme. Občas se stane, že nám vaše nabídka přístupu nedorazí a je třeba zvolit opačný postup, tedy že my požádáme vás. Tedy jednoduše potřebujeme vaši e-mailovou adresu, pomocí které se do Klientské zóny přihlašujete, a kterou naleznete v pravém horním rohu.
Heureka
Heureka bohužel nenabízí možnost přidat více uživatelů ke správě. Je nutné nám zaslat vaše přístupové údaje jako přihlašovací e-mail a heslo.
Mergado
Přihlaste se ke svému účtu na stránce mergado.com/login/. Přejděte na seznam exportů e-shopu a klikněte na “Oprávnění e-shopu” (ikonka tří osob).
Následně uvidíte na pravé straně možnost “Pozvat uživatele”. Vyplňte e‑mailovou adresu: pristup@mimedigital.cz a úroveň oprávnění zvolte “Z ápis”. Následně už jen odešlete pozvánku.
E-mailingové nástroje
Ecomail
Přihlaste se do svého účtu v Ecomailu. Po přihlášení klikněte vpravo na šipku vedle vašeho e-mailu a vyberte možnost ,,Správa účtu“.
V levém menu zvolte možnost “Uživatelé”.
A poté klikněte na tlačítko “Pozvat uživatele”.
Zde vyplňte náš e-mail: info@mimedigital.cz, oprávnění uživatele zvolte možnost ,,Administrátor“ a pak už jen stačí odeslat pozvánku.
Sklik
Sklik to má jednodušší. Veškeré přístupy řešíte ve vašem nastavení účtu.
Na pravé straně je poté možnost nabídnout, nebo požádat o přístup k účtu. Vy potřebujete nabídnout přístup. Do jména účtu vyplníte e-mail: marketing@mimedigital.cz, zvolíte práva “Administrátor” a už jen odešlete.