top of page
Untitled.png

VĚRNÍ ZÁKAZNÍCI

LOAJALITU SLEVOU
NEZÍSKÁTE

Získat zákazníka je těžké a drahé. Tak je blbost nechat ho odejít po jednom nákupu. Loajalita není náhoda. Vzniká díky emocím, zážitkům, zkušenostem.

PROČ SE
ZÁKAZNÍCI
NEVRACÍ?

Důvodů vidíme na trhu mnoho, ale ty hlavní jsou:

Chybí vám konzistentní
a zajímavá komunikace.

Jen prodáváte, needukujete, nepobavíte, nezapíšete se.

Nemáte jasně komunikované
výhody proti konkurenci.

Nemluvíte se svými
zákazníky.

Bojíte se udělat
chybu.

Neděláte obchod,
ale pouze prodej.

JAK TO DĚLÁME MY?

Díváme se na celou cestu zákazníka. Nestačí UX e-shopu, nestačí kampaně.
Je potřeba se zamyslet nad celkovým zážitkem a hledat cesty, jak být jiný, lepší.

01
KOMPLEXNÍ RETENČNÍ ANALÝZA

My a naše laboratorní myšky prolezeme celou cestu vašeho zákazníka a najdeme slabá místa.

02
BODY, NA KTERÝCH SE DÁ STAVĚT

Z CX analýzy a ze společného workshopu seskupíme vše, co víme a dáme společně s vámi dohromady body, na kterých budeme stavět retenční strategii, kde bude zákazník nakupovat až do smrti.

Untitled.png

Důvodů vidíme na trhu mnoho, ale ty hlavní jsou:

Kompletní restart - od základu. Doptáme se a zjistíme si co fungovalo a funguje, ale nespoléháme se jen na to.

PROČ SE
ZÁKAZNÍCI
NEVRACÍ?
JAK TO
DĚLÁME MY?

Chybí vám konzistentní a zajímavá komunikace.

Jen prodáváte, needukujete, nepobavíte, nezapíšete se.

Nemáte jasně komunikované výhody proti konkurenci.

Nereflektují značku ani produkty.

Zákazník se zamotá
v procesu nákupu.

Neumíte zaujmout!

01
KOMPLEXNÍ RETENČNÍ ANALÝZA

My a naše laboratorní myšky prolezeme celou cestu vašeho zákazníka a najdeme slabá místa.

02
BODY, NA KTERÝCH SE DÁ STAVĚT

Z CX analýzy a ze společného workshopu seskupíme vše, co víme a dáme společně s vámi dohromady body, na kterých budeme stavět retenční strategii, kde bude zákazník nakupovat až do smrti.

03
E-MAILING

Ten musel čekat každý, kdo alespoň zavadil o online
- ano budeme dělat mailing, ale pořádně. Automatizace, které fungují a maily nebudou jen prodávat.

04
SILNÝ VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Nemusí to být sleva 10 % za nákup nad 10k… Sestavíme program, který bude zákazníky bavit a vás nebude stát majlant.

KDE TO
FUNGUJE?
KONZISTENTNÍ
ZNAČKA

ZOBRAZIT CASE STUDY

image
image 147
LOAJALITU SLEVOU NEZÍSKÁTE

Získat zákazníka je těžké a drahé. Tak je blbost nechat ho odejít po jednom nákupu. Loajalita není náhoda. Vzniká díky emocím, zážitkům, zkušenostem.

VĚRNÍ ZÁKAZNÍCI

03
E-MAILING

Ten musel čekat každý, kdo alespoň zavadil o online
- ano budeme dělat mailing, ale pořádně. Automatizace, které fungují a maily nebudou jen prodávat.

04
SILNÝ VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Nemusí to být sleva 10 % za nákup nad 10k… Sestavíme program, který bude zákazníky bavit a vás nebude stát majlant.

KDE TO FUNGUJE?
KONZISTENTNÍ
ZNAČKA
image
image 147
bottom of page