top of page
Firefly nasprejovaný bíly symbol na černém podkladu 80796 (1) 3

PŘÍPADOVÁ STUDIE

Group 1321317438.png
Group 1321317440.png
„TAKOVÝ PŘÍVAL ENERGIE A NÁPADŮ JSEM NEZAŽIL. MIME CREATIVE PRAKTICKY SUPLUJÍ ROLI NAŠEHO CMO,“ ŘÍKÁ KLIENT NORTHMAN

Prodejce merino oblečení Northman na jaře roku 2024 hledal dodavatele nového e-shopu. V mime creative ale našel mnohem víc než to
– společně jsme upgradovali celou značku. Jak vypadá, jak komunikuje, jak se zákazník při nákupu cítí. Z tuctového „prodejce ponožek“ se i díky tomu stává lovebrand s reálnou ambicí kompletně ovládnout trh
s merino oblečením v Česku.

ZAČALO TO NEVINNĚ
- POPTÁVKOU NOVÉHO
E-SHOPU

Majitel firmy Adam Jendřejek původně poptával jen nový
e-shop. „Vůbec jsem nevěděl, kde hledat, tak jsem oslovil Shoptet Premium, kde mi doporučili dvě firmy. S oběma jsem si zavolal, kouknul na reference a intuice mi napověděla, ať vyberu mime. Dnes vím, že toto rozhodnutí bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat,“ vzpomíná Jendřejek.

„Ve spolupráci je pro mě důležitá chemie, proto jsem se chtěl co nejdřív potkat. A tím to celé začalo. Na schůzku přišli Adam Ryba s designérem Mirkem Budišem a okamžitě mě zasypali spoustou nápadů a myšlenek, jak náš brand vylepšit. V tu chvíli mi bylo jasné, že naše spolupráce neskončí jen u e-shopu.“

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
Mask group
Group 1321317580.png
Mask group
PŮVODNÍ DESIGN
Mask group
KOMPLETNÍ
UPGRADE ZNAČKY

A měl pravdu. Po analýze e-shopu i komunikace značky jsme dospěli k rozhodnutí, že Northman potřebuje působit mnohem luxusněji a prémiověji. Firma vyrábí špičkové merino ponožky
a další oblečení, ale prezentace tomu příliš neodpovídala.

„Začali jsme workshopy, pokračovali UX auditem
a moodboardy. Klíčové pro nás bylo správně navnímat
a pochopit klienta a jeho byznys. Následně jsme vytvořili úplně nový design značky – z toho původního zůstalo jen logo – a novou komunikační strategii,“ říká Adam Ryba, managing director z mime creative.

Adam Ryba

mime creative

Mask group
Mask group
Mask group
Mask group
Mask group

Součástí komunikační strategie byla mimo jiné změna USP (jedinečného prodejního argumentu). Shodli jsme se, že benefity značky musíme perfektně odkomunikovat i na produktových stránkách. U e-shopu jsme dlouho ladili strukturu, filtrování i design každé jedné stránky. Chtěli jsme, aby každý touchpoint potvrzoval, že Northman je TOP výrobce merino oblečení.

„Byl jsem ohromený tím, jak lidé z mime creative přemýšlí. Nebyli to jen dodavatelé, kteří plní zakázku. Neustále přicházeli se skvělými nápady a bez přehánění přebrali roli našeho interního marketingového týmu. Adam Ryba byl jako náš CMO. Spolupracovat s nimi je radost,“ pochvaluje si Jendřejek náš přístup.

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
Firefly nasprejovaný bíly symbol na černém podkladu 80796 (1) 3.png

Prodejce merino oblečení Northman na jaře roku 2024 hledal dodavatele nového e-shopu. V mime creative ale našel mnohem víc než to – společně jsme upgradovali celou značku. Jak vypadá, jak komunikuje, jak se zákazník při nákupu cítí. Z tuctového „prodejce ponožek“ se i díky tomu stává lovebrand s reálnou ambicí kompletně ovládnout trh s merino oblečením v Česku.

PŘÍPADOVÁ STUDIE

„TAKOVÝ PŘÍVAL ENERGIE A NÁPADŮ JSEM NEZAŽIL. MIME CREATIVE PRAKTICKY SUPLUJÍ ROLI NAŠEHO CMO,“ ŘÍKÁ KLIENT NORTHMAN
ZAČALO TO NEVINNĚ
- POPTÁVKOU NOVÉHO E-SHOPU
Group 1321317438.png
Body
Group 1321317440.png

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
ZAČALO TO NEVINNĚ
POPTÁVKOU NOVÉHO
E-SHOPU

Majitel firmy Adam Jendřejek původně poptával jen nový
e-shop. „Vůbec jsem nevěděl, kde hledat, tak jsem oslovil Shoptet Premium, kde mi doporučili dvě firmy. S oběma jsem si zavolal, kouknul na reference a intuice mi napověděla, ať vyberu mime. Dnes vím, že toto rozhodnutí bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat.“ vzpomíná Jendřejek.

Ve spolupráci je pro mě důležitá chemie, proto jsem se chtěl co nejdřív potkat. A tím to celé začalo. Na schůzku přišli Adam Ryba s designérem Mirkem Budišem a okamžitě mě zasypali spoustou nápadů a myšlenek, jak náš brand vylepšit. V tu chvíli mi bylo jasné, že naše spolupráce neskončí jen u e-shopu.

Mask group
Group 1321317596
Group 1321317597
Group 1321317598
Mask group

Adam Ryba

mime creative

Mask group
Mask group
Mask group
Mask group

Součástí komunikační strategie byla mimo jiné změna USP (jedinečného prodejního argumentu). Shodli jsme se, že benefity značky musíme perfektně odkomunikovat i na produktových stránkách. U e-shopu jsme dlouho ladili strukturu, filtrování i design každé jedné stránky. Chtěli jsme, aby každý touchpoint potvrzoval, že Northman je TOP výrobce merino oblečení.

Byl jsem ohromený tím, jak lidé z mime creative přemýšlí. Nebyli to jen dodavatelé, kteří plní zakázku. Neustále přicházeli se skvělými nápady a bez přehánění přebrali roli našeho interního marketingového týmu. Adam Ryba byl jako náš CMO. Spolupracovat s nimi je radost.“ pochvaluje si Jendřejek náš přístup.

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
Mask group
Mask group
Mask group

Adam Ryba

mime creative

Untitled.png
VÝVOJ ŠEL ZA KOLEGY
Z MIME DIGITAL

Jakmile byl e-shop navržený, schválený a nadesignovaný, předali jsme jej kolegům z mime digital na vývoj. A ti jako obvykle předvedli, že s Shoptetí „šablonou“ umí zázraky.

Z vychytávek, které nám i klientovi dělají radost, můžeme zmínit například:
„vlněné“ designové ikonky u jednotlivých produktů,
napojení na nástroje třetích stran, kdy například AI zákazníkovi automaticky doporučuje relevantní produkty,
dárky a další doprovodné služby v košíku,
designově zcela čistý průchod košíkem,
děkovací stránka na míru,
nebo možnost vyžadovat po zákazníkovi jen ty údaje, které jsou při zvoleném způsobu dopravy potřebné.

Zároveň doslova každá stránka e-shopu je nakreslená a vyvinutá na míru. Homepage, produktové kategorie, produktové stránky, blog, články, stránky s dopravou a platbou, děkovací stránka, košík, check-out… dávali jsme si záležet na každém detailu a výsledkem je e-shop, který nemá slabinu.“ doplňuje Adam Ryba

Group 1321317603
Group 1321317604
Group 1321317605
Mask group
Mask group

Kromě toho dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků, kteří si pochvalují, že je e-shop přehledný, srozumitelný a dobře se na něm nakupuje.“ přidává Jendřejek.

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
160%

tržby jsou vyšší o 160 %
(tedy 2,5násobné)

2x

počet objednávek se v meziročním
srovnání zdvojnásobil

Mask group

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
Mask group
KOMPLETNÍ
UPGRADE ZNAČKY

A měl pravdu. Po analýze e-shopu i komunikace značky jsme dospěli k rozhodnutí, že Northman potřebuje působit mnohem luxusněji a prémiověji. Firma vyrábí špičkové merino ponožky
a další oblečení, ale prezentace tomu příliš neodpovídala.

Začali jsme workshopy, pokračovali UX auditem a moodboardy. Klíčové pro nás bylo správně navnímat a pochopit klienta a jeho byznys. Následně jsme vytvořili úplně nový design značky – z toho původního zůstalo jen logo – a novou komunikační strategii.“ říká Adam Ryba, managing director z mime creative.

VÝSLEDKY? VYŠŠÍ TRŽBY
I
POČTY OBJEDNÁVEK

Ačkoliv jsme e-shop spustili teprve na konci ledna 2025 a kontinuálně pracujeme na dalším rozvoji, už teď přináší výsledky. Návštěvnost zůstala stejná, nicméně

PLÁNY DO BUDOUCNA
JSOU AMBICIÓZNÍ

Dnes pro Northman zajišťujeme velkou část marketingu – od návrhu obalů přes copywriting po rádiové kampaně nebo e-mailing. Plánujeme přidávat také nové funkce na e-shop, například „ponožku týdne“ nebo rádce při výběru ponožek jako dárku.

Velkým cílem do budoucna je vytvoření věrnostního programu, který bude připomínat RPG hru – chceme do ní dostat prvky severské mytologie a vikingů, možnost získávat perky a podobně. Ke značce Northman (Seveřan) se toto perfektně hodí.

„A právě to mě na mime creative baví. Pořád mají nové nápady, co udělat nebo zlepšit. Nespokojili se s tím, že předali skvělý e-shop, který má výsledky. Chtějí pokračovat ve spolupráci a udělat z nás lovebrand, špičku v kategorii merino oblečení. Už teď vidím, že k tomu postupně míříme,“ uzavírá Jendřejek.

Vrstva_1 (3).png

ANO ✅

Uvolněná

Autentická

Přátelská

Pestrá

NE ❌

Příliš odborná

Strojená

Odměřená

Nudná

Pleteme, abyste se nespletli…

Northman nebude sedět v koutě…

Jestli se nepleteme…

Hotovo, šmitec, objednávka
jede k vám..

Duben, na výlet půjdem…

Zima? Ponožky na nožky
a pohoda…

My v Northmanu si
s horami tykáme…

Northman ví, co je to
tvrdá práce…

S námi nesklouznete
do nepohody…

Jemná vlna do tvrdých
podmínek…

Parťák do kanclu i na hory…

Něco tu nevoní? S Northmanem víte, že od vás vítr nevane…

Mask group
VÝVOJ ŠEL ZA KOLEGY
Z MIME DIGITAL

Jakmile byl e-shop navržený, schválený a nadesignovaný, předali jsme jej kolegům z mime digital na vývoj. A ti jako obvykle předvedli, že s Shoptetí „šablonou“ umí zázraky.

Z vychytávek, které nám i klientovi dělají radost, můžeme zmínit například:
„vlněné“ designové ikonky u jednotlivých produktů,
napojení na nástroje třetích stran, kdy například AI zákazníkovi automaticky doporučuje relevantní produkty,
dárky a další doprovodné služby v košíku,
designově zcela čistý průchod košíkem,
děkovací stránka na míru,
nebo možnost vyžadovat po zákazníkovi jen ty údaje, které jsou při zvoleném způsobu dopravy potřebné.

„Zároveň doslova každá stránka e-shopu je nakreslená
a vyvinutá na míru. Homepage, produktové kategorie, produktové stránky, blog, články, stránky s dopravou
a platbou, děkovací stránka, košík, check-out… dávali jsme si záležet na každém detailu a výsledkem je e-shop, který nemá slabinu,“ doplňuje Adam Ryba

Adam Ryba

mime creative

Mask group
Mask group
Mask group
Mask group
Mask group
VÝSLEDKY? VYŠŠÍ TRŽBY
I
POČTY OBJEDNÁVEK

Ačkoliv jsme e-shop spustili teprve na konci ledna 2025
a kontinuálně pracujeme na dalším rozvoji, už teď přináší výsledky. Návštěvnost zůstala stejná, nicméně

160%

tržby jsou vyšší o 160 %
(tedy 2,5násobné)

2x

počet objednávek se v meziročním
srovnání zdvojnásobil

„Kromě toho dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků, kteří si pochvalují, že je e-shop přehledný, srozumitelný a dobře se na něm nakupuje,“ přidává Jendřejek.

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
PLÁNY DO BUDOUCNA
JSOU AMBICIÓZNÍ

Dnes pro Northman zajišťujeme velkou část marketingu – od návrhu obalů přes copywriting po rádiové kampaně nebo e-mailing. Plánujeme přidávat také nové funkce na e-shop, například „ponožku týdne“ nebo rádce při výběru ponožek jako dárku.

Velkým cílem do budoucna je vytvoření věrnostního programu, který bude připomínat RPG hru – chceme do ní dostat prvky severské mytologie a vikingů, možnost získávat perky a podobně. Ke značce Northman (Seveřan) se toto perfektně hodí.

„A právě to mě na mime creative baví. Pořád mají nové nápady, co udělat nebo zlepšit. Nespokojili se s tím, že předali skvělý e-shop, který má výsledky. Chtějí pokračovat ve spolupráci a udělat z nás lovebrand, špičku v kategorii merino oblečení. Už teď vidím, že k tomu postupně míříme,“ uzavírá Jendřejek.

Adam Jendřejek

Northman

Mask group
Mask group
bottom of page