PŘÍPADOVÁ STUDIE
„TAKOVÝ PŘÍVAL ENERGIE
A NÁPADŮ JSEM NEZAŽIL. MIME CREATIVE PRAKTICKY SUPLUJÍ ROLI NAŠEHO CMO,“ ŘÍKÁ KLIENT NORTHMAN
PROJEKTY
SLUŽBY
TÝM
Prodejce merino oblečení Northman na jaře roku 2024 hledal dodavatele nového e-shopu. V mime creative ale našel mnohem víc než to – společně jsme upgradovali celou značku. Jak vypadá, jak komunikuje, jak se zákazník při nákupu cítí. Z tuctového „prodejce ponožek“ se i díky tomu stává lovebrand s reálnou ambicí kompletně ovládnout trh s merino oblečením
v Česku.








Majitel firmy Adam Jendřejek původně poptával jen nový
e-shop. „Vůbec jsem nevěděl, kde hledat, tak jsem oslovil Shoptet Premium, kde mi doporučili dvě firmy. S oběma jsem si zavolal, kouknul na reference a intuice mi napověděla, ať vyberu mime. Dnes vím, že toto rozhodnutí bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat,“ vzpomíná Jendřejek.
„Ve spolupráci je pro mě důležitá chemie, proto jsem se chtěl co nejdřív potkat. A tím to celé začalo. Na schůzku přišli Adam Ryba s designérem Mirkem Budišem a okamžitě mě zasypali spoustou nápadů a myšlenek, jak náš brand vylepšit. V tu chvíli mi bylo jasné, že naše spolupráce neskončí jen u e-shopu.“
ZAČALO TO NEVINNĚ
– POPTÁVKOU
NOVÉHO E-SHOPU
Adam Jendřejek
Northman



A měl pravdu. Po analýze e-shopu i komunikace značky jsme dospěli k rozhodnutí, že Northman potřebuje působit mnohem luxusněji a prémiověji. Firma vyrábí špičkové merino ponožky
a další oblečení, ale prezentace tomu příliš neodpovídala.
„Začali jsme workshopy, pokračovali UX auditem
a moodboardy. Klíčové pro nás bylo správně navnímat
a pochopit klienta a jeho byznys. Následně jsme vytvořili úplně nový design značky – z toho původního zůstalo jen logo – a novou komunikační strategii,“ říká Adam Ryba, managing director z mime creative.
KOMPLETNÍ
UPGRADE ZNAČKY
Adam Ryba
mime creative





Součástí komunikační strategie byla mimo jiné změna USP (jedinečného prodejního argumentu). Shodli jsme se, že benefity značky musíme perfektně odkomunikovat i na produktových stránkách. U e-shopu jsme dlouho ladili strukturu, filtrování i design každé jedné stránky. Chtěli jsme, aby každý touchpoint potvrzoval, že Northman je TOP výrobce merino oblečení.
„Byl jsem ohromený tím, jak lidé z mime creative přemýšlí. Nebyli to jen dodavatelé, kteří plní zakázku. Neustále přicházeli se skvělými nápady a bez přehánění přebrali roli našeho interního marketingového týmu. Adam Ryba byl jako náš CMO. Spolupracovat s nimi je radost,“ pochvaluje si Jendřejek náš přístup.
Adam Jendřejek
Northman


Jakmile byl e-shop navržený, schválený a nadesignovaný, předali jsme jej kolegům z mime digital na vývoj. A ti jako obvykle předvedli, že s Shoptetí „šablonou“ umí zázraky.
Z vychytávek, které nám i klientovi dělají radost, můžeme zmínit například:
„vlněné“ designové ikonky u jednotlivých produktů,
napojení na nástroje třetích stran, kdy například AI zákazníkovi automaticky doporučuje relevantní produkty,
dárky a další doprovodné služby v košíku,
designově zcela čistý průchod košíkem,
děkovací stránka na míru,
nebo možnost vyžadovat po zákazníkovi jen ty údaje, které jsou při zvoleném způsobu dopravy potřebné.
„Zároveň doslova každá stránka e-shopu je nakreslená
a vyvinutá na míru. Homepage, produktové kategorie, produktové stránky, blog, články, stránky s dopravou
a platbou, děkovací stránka, košík, check-out… dávali jsme si záležet na každém detailu a výsledkem je e-shop, který nemá slabinu,“ doplňuje Adam Ryba
VÝVOJ ŠEL ZA KOLEGY
Z MIME DIGITAL
Adam Ryba
mime creative






VÝSLEDKY? VYŠŠÍ TRŽBY
I POČTY OBJEDNÁVEK

Ačkoliv jsme e-shop spustili teprve na konci ledna 2025
a kontinuálně pracujeme na dalším rozvoji, už teď přináší výsledky. Návštěvnost zůstala stejná, nicméně
160%
tržby jsou vyšší o 160 %
(tedy 2,5násobné)

2x
počet objednávek se v meziročním
srovnání zdvojnásobil

„Kromě toho dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků, kteří si pochvalují, že je e-shop přehledný, srozumitelný a dobře se na něm nakupuje,“ přidává Jendřejek.
Adam Ryba
mime creative

Dnes pro Northman zajišťujeme velkou část marketingu – od návrhu obalů přes copywriting po rádiové kampaně nebo e-mailing. Plánujeme přidávat také nové funkce na e-shop, například „ponožku týdne“ nebo rádce při výběru ponožek jako dárku.
Velkým cílem do budoucna je vytvoření věrnostního programu, který bude připomínat RPG hru – chceme do ní dostat prvky severské mytologie a vikingů, možnost získávat perky a podobně. Ke značce Northman (Seveřan) se toto perfektně hodí.
„A právě to mě na mime creative baví. Pořád mají nové nápady, co udělat nebo zlepšit. Nespokojili se s tím, že předali skvělý e-shop, který má výsledky. Chtějí pokračovat ve spolupráci a udělat z nás lovebrand, špičku v kategorii merino oblečení. Už teď vidím, že k tomu postupně míříme,“ uzavírá Jendřejek.
PLÁNY DO BUDOUCNA
JSOU AMBICIÓZNÍ
Adam Ryba
mime creative


NAŠI
KLIENTI

Napište nám, obratem se vám ozve Standa Vomáčka
a zaručeně vašemu byznysu pomůže!


JO, NAPIŠTE NÁM. KOMUNIKACE BUDE JASNÁ, STRUČNÁ, BEZ OMÁČKY.

+600
🚀


Je nás
+60
👩🏻💻
Shoptet
Partner
+325 %
nárust obratu

© 2024 mime digital